AndA kan RajiN-ok klik

October 27, 2010

ya Allah ,aku moHon peRlindungaN

ar........
terlalu banyak yang aku tidak tahu
terlalu dunia itu menganggu
terlalu lemah iman aku
terlalu bnyak bisikan itu

astaghfirullah hal azim....

.........
satu masa sebelum detik ini
penah kau tengok filem THE ILLUSIONIST
cerita tu..nmpk cam berselirat..ad konflik tersendiri,punya jalan cerita yang banyak
tpi akhirnya semua menjadi satu
semua dalam 1 rancangan..lau ndak tgk sampai habis memang orang akan cakap bongek nye film
tapi bila dah tgk smpai habis..itu adalah sebuah cerita yang teratur dan mmg di antu la bha olh pengarah..hee
tpi sekarang kita boleh tgk kisah seperti itu terjadi
bukan la sama dengan cerita tu..adui na
yang terjadi tu punya ramai pelakon yang kita ndak jangka
sedar @ ndak sedar
mahu @ tidak mahu
mesti sesak pemikiran mau fikir..ap la budak ni repet kan..
ok2..
sebenar nya aku mahu cakap pasal  FREEMASON
lau ndak penah dengar pi tgk wiki..hehe

freemason menyembah dan pengikut setan..dengan kata lain ajaran sesat la
diorang ni adalah konco2 dan geng2 dajjal laknatullah
yang akan sentiasa cuba menyesat kan kita

doa la kita supaya jauh dari fitnah dajjal ngok ni
semua yang telah terjadi daripada perang dunia ke-2 dan ke-3,pasal osama tu,pasal bangunan amerika yang kena bom konok tu,bush yang d turunkan pangkat tu...dikatakan adalah propa
budak2 ni la ni..
dorang punya orang tertinggi..dan kebanyakan dorang adalah yahudi yang telah dilaknat oleh Allah
sekarang bukan jak di barat..
bnyak yang sumber yang aku baca di asia dah ada
bahkan malaysia..
freemason punya lambang mata dan huruf G
di johor dah ada 1 tempat ..aku pun ndak pasti ap tu sama ada sekolah @ apa..tgk ni..klik konok
di pulau pinang dah ad tempat belajar la konon..klik..
dan di kota kinabalu..adui na bikin malu siak wah..klik
(jangan plak kamu daftar sekolah sana tampar palak mu)haha..
tu siap bukti ..cehh..ni dari forum yang bincang tentang ni..
aku mungkin nmpk cam ndak serius bincand tentang ni..tapi aku betul2 risau yang amat
aku berdoa agar kita sama2 d jauhkan daripada fitnah dajjal tu..


Ya Allah hamba mu ini lemah..
Ya Allah jauhkan la kami dari fitnah dajjal ..amin

tau misi besar freemason ni..diorang nak buat balek haikal sulaiman bagi menjemput kedatangan dajjal
silap kata  nah sori..lau ada salah info maap ya..
dan tolong la betulkan..aku lemah ..ak cuma dapat menyampaikan..

No comments:

Post a Comment

apa dia??