AndA kan RajiN-ok klik

October 24, 2010

what is just happen..?? a moment ago??

what is wrong with me!!!!
entah dalam beberapa minggu ni 1 post pon ak x dpt nak buat
yang aku tau cuma mau mengarut
arrrrgggghhhhhhhhhhhh...
jau kan aku dari seronok nya dunia itu
kerna aku mau d tempat aman bila esok suda tiada

terketar-ketar nafas yang ku tarek dalam
belum habis proses exhalation ak dah mula tarik nafas baru
macam kelam kabut yob
mungkin di sebab kan irama yang ak dengar kan terlalu pantas
atau ak yang sesak nafas
........................................................................................
dalam beberapa minggu ni aku just pijak2 blog orang
harapan tu mencari ilham la konon
mengarot!!!!!!!!!!!!!!!!
setiap kali ak pijak2 blog orang
ak mesti dah buka tab tuk buat new post..tapi yang tertulis adalah ini
inila yg bnyk tertulis ,biar ak underline kan supaya korang lebih nmpk
ni dya
>>                                                                                                              
haa itula yang tertulis...
result nya hampeh!!!
buuuuuuuuuuuuu
..........................................................................................
ak bukan menulis kerna mau kamu memfollow blog ini
ak bukan menulis kerna mau memperingati kepada mu
ak bukan menulis kerna mau kamu menyesali perbuatan mu
aku bukan menulis sebab aku taip!!!!
hahaha..

dalam hati kamu ..ya kamu
..bongek nye dak nih
..la budak ni pe hal
..eh truk nye la
..la bek xyah post
..teda idea la tuh
..nak orang baca konon,hurm xnak ak
..tah pape budak ni
..a.p.t.b(member ak ckp) ap pon tak boleh
..untuk ap suma ni
..tetttt(buzzer) sampah!!
..cut2

dalam ati aku..ya aku pengarut
..bongek pon aku x jejas kan blog korg
..ak xde hal nak tulis,sbb tu timbul post nih
..mmg truk!! aku pown setuju
..anda mmg faham..haha
..sori buang masa kamu
..mmg tah pape pon,lau ad mesti ak nak post kat fb ak..haha
..eh bukan suma x boleh..tpi kebanyakan tak boleh..haha
..untuk post aku yg baru..haha
..eh,sampah dengan tulisan pown ndak tau mau beza dah..kesian
..ok..take a break!!

No comments:

Post a Comment

apa dia??