AndA kan RajiN-ok klik

October 13, 2010



huruf ku berhenti di situ
tiada ayat terbina oleh ku
tiada noktah tertekan oleh ku
si polan berkata tekan saja ap kaw mahu
lamunan menginjak injak aku
tapi aku tak taw


huruf ku berhenti di situ
bila aku baring terpaku
nada phone sahabat membingit kan aku
aku ingin katakan sesuatu
ekspresi menusuk nusuk muka ku
tapi aku tak taw


huruf ku berhenti di situ
tiada bunyi dapat terbunyi oleh ku
terdiam bisu kaku 
terus pilu oleh malam sunyi itu
aku ingin berbuat sesuatu
kejangkan semua otot otot ku
tapi aku tak taw


huruf ku berhenti di situ
melahirkan tanda tanya buat aku
mana pergi estetika dunia itu
buat kan aku tertawa dengan itu
perdengarkan aku empirisisme kamu
buat kan aku terpegun dengan itu
gerakkan semua urat urat saraf ku
tapi aku tak taw


huruf ku berhenti di situ
aku cuma menggeleng menjadi kan aku tidak maw
aku cuma mengangguk menjadi kan aku maw
aku tidak biarkan aku saja tau keputusan ku
nada ku terlepas di situ
dan aku taw sesuatu




yang aku B.U.N.T.U



No comments:

Post a Comment

apa dia??