AndA kan RajiN-ok klik

September 04, 2010

ak di hantar tuk menghantar dan ak terdampar
cehh..
sekolah rendah jenis kebangsaan tamil bukit darah
nama fulamak
macam tempat pembunuhan..
dah siap kerja pasang memasang printer..
ngah tnggu2 printer buleh plak perot ak menghasilkan perasaan yang gampang
perasaan yang aku tamau
ni mesti di sebab kan mangga yang di hentam sewaktu sahur
hahaha
tpi mangga tu sangat sedapp

pastu cari punya cari tandas
tandas budak sekolah jugak ak pakai
almaklum la
tandas sekolah mcm mn kan
tpi serius tandas sekolah tamil ni lagi bagos dari tandas sekolah aku dulu
cari punya cari
tanpa sedar
ak di perhati budak tamil yang berhajat lebih kecil dari aku
taw la muka ak ngah menahan sambil muka desprate..
boleh budak tu mengetawakan aku..
ak segan la plak ai
tros masuk jak la tandas walaupun bukan pilihan ati..
pehh lega
selesai misi..
kini ku boleh tersenyum kembali menikmati alam
tgh menikmati
pemandangan terkacau pulak

hati aku: au, kenapa la sekolah ni gantung basikal pulak dekat sini..buang tabiat ap

rupanya tu tuk menaikan semngat budak2 sekolah tu
sapa pelajar cemerlang dapat la habuan
kira kretif gak cikgu dorang menyogok budak2 supaya rajin
.............
ramadhan itu bermaksud panas membakar
memang patut la aku terasa matahari itu memberi haba yang melampau
huh..

No comments:

Post a Comment

apa dia??