AndA kan RajiN-ok klik

September 19, 2010

islam itu benar

assalamualaikum umat

aku bukan mau berkhutbah ni tapi aku cuma menyampaikan
sampai menyampai tu kan kelebihan kita as umat akhir zaman

dekat bawah ni ada laman2 web yang di buat oleh yahudi laknatullah
so hati2 dan sebarkan la
ak dapat info ni pun dari memijak blog2
dan aku dapat dari saudara2 kita seislam dari seberang
dan harap kita dapat kongsi sama2
just copy my post dan paste la d mana2 yang boleh agar kita sama2 beringat..

laman web ni telah memalsukan al-Quran
maksud2 dari al-Quran tu pun telah di ubah

-www.answering-islam.org
-www.aboutislam.com
-www.thequran.com
-www.allahassurance.com

aku pun ndak pernah masuk ke dalam laman web ni lagi sebab aku kurang ilmu
daripadda kita yang lemah ni terperangkap dengan perangkap yahudi ni
adalah lebih elok kita mengelak dari masuk ke laman web tersebut

ingt memperingati itu kita umat akhir zaman
dan di zaman sebelum dtg nya dajal ini kalau kita saling mengingati
pahala mati syahid tuk kita..
dan amat la beruntung kan..
assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

apa dia??