AndA kan RajiN-ok klik

August 29, 2010

cuti2 rehat pijak kampung orang



sabtu ahad xda kerja
singgah jap kampong member..
pedahal nya pernah pijak dah tu kampung..sengaja pijak lagi
felda bera pahang
ntah betol ka ndak aku taip nama nya
law salah sabar sak la

scene aku and bapak aku punya member
ngah bapak nya duduk2 isap rokok
aku tgk tv
than
bapak member aku menghadap sebesen rambutan
dengan tidak semena dia menjemput aku makan rambutan
tpi aku tolak sebab kenyang sangat suda
tiba2
bapak member q: tempat mu ad rambutan jugak kan(bahasa ni telah di alih dari kelantan)
aku: ar ?????
aku: !@#$%^&*(*&^%@#$$!
aku lagi:tutttttttttttt...
tahan aku : ada....

fuhh..susah soalan pacik ni
iktibar nya di sini.."analisa la soalan orang and jawab dengan yakin"
aku tengah gelak di saat ini..sendiri..haha

No comments:

Post a Comment

apa dia??