AndA kan RajiN-ok klik

July 07, 2010

cOnteng

bosan
bosink
bowing
bolink
bokeng
bongok
mengarut lak malam2 camni
masih ddk kat hostel
busan nya la permandangan kat cni
sebab aku terperap dalam bilik
member lak jalan merayau tah ke mana nta
so saja taip la yang bukan-bukan kat cni

aku penah tanya member aku nm dya nur efwanna
saja nak mengarut ngan dya
x taw plak kami nie sekapal
yang selalu mengarut kan orang
dan boleh jdi tukang karut law d beri peluang
hahaha
ak tanya la
kat mana xde ayam..
so dya cakap kat alaska
hakhak
ak pon tergelak ngan jawapan tu
sebenar nya ak pon xtaw
hahahaha
sebab kebengogan ar yang aku gelak
ak teringat lak ms tu posa
bgah lepak2 kat masjid ngan member-member
so ad ar kawan aku daripada pakistan
kitorang panggl dya razi
bab dya bwa motor honda wave kaler hijau sebijik cam member ak
ikut kan cita
ms tu tengah sibok cite sal ayam
ntah mna tajok boleh termasok plak ayam
dia tanya la member ak dari pakistan tu
"razi kat tempat ko ada ayam x?"
pastu ak dgr ayat yang paling lawak ak ase
bab x penah dengar lai
razi cakap "ko ni macam bodoh"ngan loghat pakistan dya tu
hahaha
ak mati2 gelak guling2 ngan member aku d sebab kan
ketidak tahanan dan alahan terhadap lawak dya
memang dia boleh wat lawak
hakhak
x sangka dya boleh cakap camtu..
kesian member aku
asal jumpa tatan jak aku pasti ingat sal ni
dan aku selalu nganjing dia
haha
member ak dari pakistan tu mmg baik..tapi masaalah nya
dya tak leh nmpk pompuan skit
nak je usha
maklumla bujang
hahaha

p/s malam nie german bertemu spain nak gi tengok..wuuu
ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment

apa dia??